חוויות בספרדית

נכתב ב 21.2.20.
זה היה שבוע של נתינה גדולה, פריצת גבולות והגדלת אזור הנוחות.

🧘‍♂️🧘‍♀️
ביום שני נשפתי בדידג׳רידו יחד עם ידידה שניגנה בקערות טיבטיות וכלים שמאניים. דמיינו 20 אנשים שוכבים על הגב, בהרפיה מלאה, נותנים לצלילים לרטוט בתוכם במשך שעה שלמה.
חזרתי עם ריאות ריקות ועם נפש מלאה.

👴👵
ביום רביעי נפרדתי לשלום מההורים שלי שבאו לביקור. הם נשואים אוטוטו 60 שנים (!!!) ובאו עד לכאן, עיירה קטנה בדרום ספרד, כדי להסניף קצת נכדים, לשתות קפה על הים ולהרבה זמן איכות יחד איתנו. למחרת הפרידה, התעוררתי עם געגועים גדולים.

🦸‍♂️
ביום חמישי נפגשנו יחד קבוצת יזמים מטיילים. כל אחד ואחת מגיע.ה ממדינה אחרת, לכל אחד/ת סיפור חיים ייחודי וסגנון פרנסה עצמאי, נוודי. העברתי לקבוצה סדנה בנושא שמרתק אותי כבר זמן רב: פחדים. זו היתה סדנה ראשונה שלי באנגלית, והתמודדות עם הפחדים שלי. Achievement unlocked !!!
****

זה היה ידוע לי תמיד והשבוע קיבלתי תזכורת.

ככל שאני נותן יותר – אני מתמלא יותר.

שבת נעימה, ים שטוח, נשימות איטיות,🙏

כתיבת תגובה